En horas kamp - svar på tal

Jepp ni läste rätt... nu börjar jag bli jävligt trött på detta...
Jag får konstant läsa status uppdateringar som skriv på facebook där dom kallar tjejer för det ena och det andra...
Det är hela tiden kvinnoförnedrande statusar som läggs upp...
 
 
Bara kolla på detta liksom... Det finns till och med en grupp på facebook som heter Alla tjejer är horor
 
Men det brast inte för mig förän jag såg detta.
En facebook grupp som yttrar sig mot unga gravida/mammor.
jag exploderade helt enkelt.
 
 

Värst av allt var nog när jag läste en status som desutom var skriven av en så kallad vän ( som jag nu kan säga fått sig en rejäl utskällning och förlorat mig som vän, men statusen löd iallafall såhär.
 
" Jag skämms helt ärligt över att jag lever i sverige och ännu värre att jag lever i Malmö. Så länge pengar och kokain finns särar ni tjejer på benen som ingenting. Och inte nog med det, sen tror ni att ni e skit häftiga och över bra människor när sedan knullar fram ett barn. Att ni inte skämms över att sätta ett barn till världen och tvinga dom växa upp med inget annat än en simpel hora till mamma. Alla tjejer är horor, det är ett mirakel om man hittar en tjej över 13år som är oskuld.
Ni särar på era ben värre än svängdörrar. Till alla tjejer här i malmö, ni ska vara glada att ni inte lever i kosovo ni hade fått ett skott i pannan direkt. I detta land finns inget annat mer än simpla horor.
Allt ni gör är att knulla fram en massa ungar, jag äcklas bara jag ser en tjej i stan, för man vet att halva staden har redan knullat henne 1000 gånger om för lets face it, vart ända jävla tjej har garanterat en knull lista på minst 100+. Att inte ens rört i er med en tång, och ni som knullar fram massa ungar hade jag inte ens rört med en lyftkran på flera mils avstånd. Inse fakta ni är inget annat mer fucking vidriga horor"
 
 

Att detta blev skrivet av en såkallad vän till mig var nog det som gjorde mig ännu mer förbannad...
Och värst av allt är nog att det finns tusen till som honom.
Men helt jävla ärligt..
När fan anser ni inte att en tjej är hora ? Vi är horor om vi ligger med er och vi är horor om vi inte gör det.
Ni sitter och skriver statusar om att ALLAtjejer är horor, men ni glömmer en sak.
Ni ALLA har en mamma, och nu syftar jag på ovanstående komentar, du har systrar.
 För det första du sitter och leker som om din syster vid 30års ålder fortfarande är oskuld och du vägrar inse sanningen, jag tänker inte sitta och kasta skit på någon, men tror du på fullast allvar att en 30årig tjej som är väl känd på stadens nattklubbar, bor själv, ute och festar vart och varannan kväll fortfarande är oskuld? Nej gubben lilla det är ditt önske tänkande jag hade kunnat dra fram minst 5 pers som hon har legat med på rak arm.. MEN hon är fan ingen hora för det.
Så vidare inte din syser sitter inlåst i ett rum, aldrig får vara obevakad om hon vistas utomhus, och går omkring med kyskhets bälte tro fan inte att hon är någon jävla ängel när ingen ser i såna fall...
Och ALLA TJEJER är HOROR säger du?
Ursäkta mig men va fan tror du att din mamma var oskuld när hon födde dig eller?
Jag är en vidrig människa för att jag som du nu säger har knullat fram ett barn och inte är oskuld vid 23års ålder därför klassas jag som en av dom värsta hororna som finns?
Med den logiken undrar jag vad fan din mamma då är som förlorade oskulden när hon var 15 till en 30årig man och hade "knullat" fram sina första 15 barn innan hon var 20.. Herregud vill inte ens tänka på vad hon klassas som då i dina ögon ;)
 
 
Fullt allvar jag blir ritkigt jävla förbannad.
Om en tjej tycker om att ha sex LÅT HENNE HA SEX DÅ FÖR HELVETE.
Det är fan ingen som sitter och trycker ner dig eller andra killar för att dom tycker om att hoppa runt i sängar.
Så varför i helvetet är det okej för killar att "knulla" runt men inte tjejer?
Vill du ha en fru som e oskuld, importera då du din 13åriga oskuld från kosovo så ska vi se hur länge hon är en "ordentlig" tjej, för jag menar så fort oskulden är borta är hon ju automatiskt en hora med din logik.
 
för helvete asså nu får det fan vara nog. Vi lever för helvete på 20 hundra talet när fan ska tjejer få lov att göra som dom vill med sin egen kropp utan att män ska ha något att säga till om ...
Jag säger som så här..
 
 
 
 
Är jag en hora för att jag inte är oskuld vid 23års ålder?
Är jag en hora för att jag har ett barn?
Vet du vad?
 
då är jag en FUCKING STOLT HORAisånnafall..
Och jag tänker fortsätta vara en hora fram till den dagen ni wannabe good guys inser vad fan ordet hora igentligen betyder .
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Äwelina Sylvia liljestig

Jag älskar dig alltså ursäkta men du tar upp så otroligt bra saker!

Svar: haha vad är det du ursäktar? det är ju saker som börs ta upp... tycker det är skrämmande att inte fler tar upp det om jag ska vara ärlig ...
Natalie

2014-08-12 | 10:00:22
Äwelina Sylvia liljestig

Tror inte folk vågar pga att dom är rädda för vad/hur andra ska säga/reagera:/ tyvärr är det ju ett starkt ämne som egentligen inte bör existera :/

Svar: ja men jagär inte rädd för att säga det eller ta upp det... så passa på att dela inlägget vidare då så dom som inte vågar ta upp det kanske får upp ögonen lite när det kommer till såna saker och dom som är utsatta ser att det finns faktiskt folk som vågar säga ifrån :D
Natalie

2014-08-12 | 10:01:03
Äwelina Sylvia liljestig

Absolut :)

Svar: om inte annat så tycker jag att det är ett inlägg som alla borde lästa om jag ska vara ärlig... även om man inte vågar säga ifrån eller ta upp ämnet så kan nog många finna tröst i att läsa det för att se att det finns dom som faktsikt vågar säga i från och säga nu räcker det fan ta mig
Natalie

2014-08-12 | 10:01:54
Äwelina Sylvia liljestig

Fattar inte människors logik i ämnet:/

Svar: Haha det är det nog fan inte många som gör om jag ska vara ärlig
Natalie

2014-08-12 | 10:02:19
Monica Leo regovic

Du din kvinnohatare som gillar män gå till kosovo och säg att du är gay och du kommer bli automatiskt gravid ditt folk kmr knulla sönder dig. Jag undrar om du tycker samma sak om din syster som du gör med alla andra kvinnor? Jag har inte sett större idiot och dummare människa på hela denna planeten tack för att du gjorde min kväll för att jag såg att det finns riktigt dumma människor på denna planeten. Du kanske borde bli munk och bearbeta ditt hat mot kvinnor.

2014-08-12 | 10:03:10




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!