I always wished that superman would be the love of my life, my dream came true <3

Ännu en dag med Lilleman på dagis och jag har suttit helt jävla nollställd i huvudet här hemma. Saknar min lille Fia när han är borta hela dagarna, så det ska nog faktiskt bli jävligt skönt att komma igång med skolan igen, så jag inte bara sitter här hela dagarna och pillar navel ludd i väntan på att jag ska få hämta hem min prins ! 
 
Så medans jag satt här och pillade skit mellan tårna så såg jag att Sandra hade skrivit på Facebook att hon nyss hade varigt på arbetsintervju och hoppades på att hon fick jobbet för att hon behövde en anledning att komma upp ur sängen så då gav jag henne en anledning ;) 
 
Ringde henne och  beordrade henne att komma hit och följa med och hämta Lilleman på dagis och sedan ta en fika i stan :) och medans vi satt här och väntade på att det skulle bli dags att hämta hem Lilleman från dagis så fick Sandra besked om att hon fått jobbet 
 
STORT GRATTIS TILL DIG SANDRA!! Lilleman och jag önskar dig all lycka på det nya jobbet även om du ska bli en trist kontorsnisse :P 
 
Men men sedan gick vi och hämtade Lilleman från dagis ! 
Han sov när vi kom fram så jag passade på att få information om hur dagen hade varigt innan han vaknade!! 
 
Han hade druckit jätte dåligt och varigt rätt gnällig hela dagen och blivit ledsen om någon lämnade rummet eller någon gick förbi, han hade även varigt rätt klängig och velat bli bruren hela tiden så det hade ju inte varigt den bästa dagen om man säger så ! 
 
Men när Lilleman hade vaknat sa vi hejdå till personalen och jag, Sandra och milio begav oss upp i stan för en fira min skolstart/Sandras nya jobb fika! 
 
Passade även på att gå runt i butiker och kolla lite , Lilleman behövde regnbyxor och Sandra ville shoppa lite Office outfits .. 
 
Jag lyckades fynda ganska bra jag, trotts att jag köpt busskort nu inför skolstarten så lyckades jag handla regn byxor till Lilleman och sedan fyndade jag fakriskt lite till mig själv!! 
Jag börjar ju faktiskt en skönhets skola så måste ju vara fin i hår och naglar liksom , så fyndade skit coola naglar på Gina för 15kr haha 
 
Vad tycks? Jag tyckte dom var skit coola iallafall :) 
 
 
 
 
 
Fyndade även hår dunot eller hur fan det nu stavas helt kit med nålar och gummiband totalt med naglar och donut Kitet betalade jag 30kr inte illa ! 
 
Och hårfärg för 50kr så jag slipper komma till skolan på måndag med 1 meters utväxt ;P 
 
Men för övrigt har det varigt en riktigt underbar dag! När vi kom hem ville Lilleman bara mysas och kramas !
Jag älskar min prins han är mannen O mitt liv jag säger som ordspråket 
" You never know what true love is, untill you become a mommy " 
True story är allt jag säger, man vet fan inte vad det verkligen innebär att älska någon mer än allt annat på jorden förän man får barn .. 
 
Efter massor av mys somnade Lilleman som en stock och nu nannar han skönt i sin nybäddade säng 
 
I Always wished for superman to be the love of my life when I was I child. 
 
My dream came true <3 
 
 
min prins sover som en stock och nu är det dags för mig att göra honom sällskap ..
från och med i morgon lämnas lilleman 08.00 på dagis, han har ju gått 9-14 dom senaste dagarna och så fram tills på fredag ska han nu gå 8-14, på fredag blir det 8-15 och sen från och med måndag 8-16.30
 
blir långa dagar utan min prins. Tack och lov för skolan asså <3
Nej men nu säger jag godnatt till er, sovgott och drömsött för det ska jag göra ..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!