Länge sedan sist

Ja jag vet jag vet är ett tag sedan jag bloggade nu men ärligt talat har jag haft fullt upp!

Saker och ting har inte riktigt gått som det ska m.m 

Men i måndags började jag skolan :) 
Så jävla nöjd med mitt val av yrke älskar verkligen denna linjen asså :) 

Måndags var en dag som skulle varigt en bra dag men blev en kaos dag igentligen !! 
Efter skolan åkte jag och hämtade Lilleman på dagis, kommer dit och hämtar honom och då har han ett stort rött bitmärken på kinden och praktikanten kunde inte svara på vad som
Hänt och då blev jag förbannad, jag såg ju klart och tydligt att det var ett bitmärke inte så att jag blir sur för att ett annat barn hsr bitit honom men blev sur över att hon påstod att dom inte ens visste vad som hade hänt, då känner man ju lite så amen hallå? Och dig ska jag lita på med mitt barn? 

Men men kommer hem dagis ringer och det har varigt kaos med denna vikarien fick reda på massor som jag igentligen inte ens ville veta för de gör mig så jävla förbannad men slutade med iallafall att vikaren är borta från dagis nu!! Skit förbannad efter det samtalet .. 

När jag väl har lugnat ner mot lite ställer jag mig och lagar mat, myser med Lilleman lite innan han åkte i säng. 

Då ringer mamma och berättar att S har blivit skjuten och jag bryter ju totalt ihopa, det blev ju världens deja-vu chock för mig.. 

Så måndagen var inte den bästa !! I tisdags var det ingen skola lämnade Lilleman på dagis och försökte städa och plugga,  men ja det gick inte så
Bra, smärtan efter chocken i måndags satt sten hårt i bröstet och jag hade så ont i kroppen , onsdag var det skoldags igen och det var skit kul, men när kl närmade sig 3 kunde jag knappt vänta på att skoldagen skulle vara över så jag kunde hämta Lilleman på dagis !! 
Hemskt när vi har såna långa dagar utan varandra, hämtade Lilleman vid halv 5 och när kl vad 6 var han helt däckad, hallååå vi får ju ingen tid ihopa alls dom dagarna jag går i skolan !! 

Men vad ska
Man göra? Torsdag var mys dag bara och igår skulle jag igentligen till skolan men torsdags natt
Fick jag hög feber så slutade med läkaren i fredags, alla
Prover och undersökningar visade på lunginflammation så nu går man på antibiotika och försöker kurera sig hemma, har tittat åå
Askungen 1,2,3 men Lilleman samt Micke och molle och nu sitter jag på gården så han får leka lite och väntar på att grannen ska servera mat haha 

Oroa er inte är varmt klädd så blir inte kall om lungorna får hoppas åå att jag är bättre tills på måndag vill verkligen inte missa skolan plus att vi har design/klipp på måndag och vill verkligen börja använda mitt skolmaterial nu ...

Men men uppdaterar mer när jag kan och hinner så har jag inte gett lågor löfte iallafall hehe ;) 

Ha det så bra där ute och hoppas på att ni mår mycket bättre än vad jag förtillfället gör ;) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!