Ett tag sedan

Hellu nu är det ett tag sedan igen !! Jag försöker verkligen blogga så ofta det går men har insett att jag får lägga drömmen om att blogg dagligen åt sidan ett bra tag fram över och istället spontan blogga när jag hinner... För just nu är det faktiskt ganska omöjligt för mig att kunna blogga dagligen har fullt upp med skola och Lilleman.. 

Men men mamma kom hem
Feån Turkiet i fredags efter att varigt borta i nästan 3 månader ... Måste säga att jag föredrar faktiakt att vara ensam med Lilleman ... Missförstå mig inte, älskar min mamma och jätte skönt att ha henne nära och så, men hade varigt skönare med egen lägenhet faktiakt ... 

Men men i tisdags hade vi modell dag i klippning och de var super roligt faktiskt :) Cicci satt model för mig och blev en diagonalt bakåt klippning väg klippte av ca 8 cm på hennes hår !! Såhär
Blev resultatet 



Både hon och jag var jätte nöjda och även läraren med resultatet :) sen igår hade vi modell dag med intensiv toning och då var det Cicci igen som satt model men denna gången tog vi utväxten och gjorde en liten glansvask i längderna samt topparna ... 

Super
Kul älskar att vara i salongen :) 
Här kommer lite bilder från igår :) 













Var inte jätte nöjd med mitt utförande men slutresultatet blev iallafall lyckat så som det skulle :) 
Så något rätt gjorde jag ju hehe... 
Men det var ingen bra dag för mig personligen, kännde mig sjukt stressad hela dagen av någon anledning och jG stressade verkligen mig själv igenom hela dagen både i skola och hemma
Trotts att det verkligen inte fanna någon anledning för det över huvudtaget men men sånt som händer
Liksom ... 

Nu blir det att laga lite mat då jag inte
Mår på topp idag och mamma var så snäll oxh erbjöd sig att hämta Lilleman på dagis ... Så jag ska laga mat medans jag väntar hem mitt barn sen blir det mest troliga hundförlossning i detta hemmet idag så det verkar vara på g vilken minut som helst.\ men men nu säger jag hejdå för mig sålänge ska se om jag kan vara flitig och försöka mig på att designa bloggen i kväll :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!