Utgång för första gången sedan jag blev gravid

Igår hade vi reunion här på Kirseberg och det var skit roligt!! Träffade många gamla godingar från back in the days!! Var jätte kul att se hur alla såg ut och höra vad som hänt i deras liv och vad dom gör nu förtiden!! 

Blev några cider
Och massor av härliga skratt och prat!! Men jag mitt kål
Måste ju alltid förstöra det roliga och välja att gå mitt i festen för att jag saknar mitt barn hela tiden!! 

Men men vaknade iallafall upp i morse men världens huvudvärk!! Hallå hur fan kan man bli bakfull på 3 cider? Aja nu blir det att gå ut på gården iallafall så Lilleman får lekt !! Skriver kanske i kväll men har massor av pluggande att göra 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!