Vilken dag asså!!

Lämnade lilleman på dagis i morse.
han blev ju ledsen som han har blivit varje dag denna veckan men tack och lov lugnar han ju ner ser ganska så snabbt... Men det svider ju enormt mycket i mamma hjärtat kan jag ju säga...
 
Men men efter att ha lämnat lilleman  på dagis så gick jag hem och bestämde mig för att jag skulle försöka få lite sömn iallafall.. och efter nästan två veckor med lilleman på dagis var det första gången jag lyckades somna.
Tyvärr fick jag inte sova speciellt länge för skolan ringde...
 
Joo då har dom jävlarna glömmt att informera mig om att malmöstad bara betalar för utbildningen inte för materialet.
Vilket innebär att jag är tvugen att betala in 8000 kr om jag ska kunna börja skolan...
Grrr säger jag bara
 
jag var helt förstörd efter det samtalat för jag har inte dom pengarna och såg bara hur hela mitt utbildning flög åt helvetet.. Men tack och lov så efter mycket slit och på tryckningar på skolan m.m lyckades vi lösa det med att min syster fick lov att gå in som lånetagare åt mig...
 
Tack min älskade syster för att du alltid finns där och ställer upp..
Säger det nog inte tillräckligt ofta men är tacksam för att du alltid finns där när jag behöver det <3
 

Sen blev det ju dags att hämta lilleman på dagis och idag var det fakjtistk riktigt jobbigt.
Ville bara ha hem honom eftersom jag var så ner deppad...
Min allt ändrades när jag fick se min lille skrutts ansiktsuttryck när han fick syn på mig när jag kom in på avdelningen.. Han var så glad att samtidigt som han sprang fram till mig så vinkade han hejdå åt personalen haha...
Hade inte ens hunnit få upp honom i famnen innan han vinkade hejdå ..
Min lille fis tror nog han saknar mig lika mycket som jag saknar honom om saningen ska fram.
 
Men men sen var vi ute på gården en liten runda och lilleman har struttat omkring och haft sig :D
 
 
 
 
haha han e så fin min kille <3 fast han är lite lat och tycker att han ska krypa då och då när han är hur duktig som helst på att gå, men kan ju också vara för att han blir ansträngd och utmattad i kroppen p.g.a hans hjärta...
 
 
men men nu ska jag hoppa i säng med min lille prins har en del att göra här i morgon ...
Så det blir en tidigstart på dagen i morgon... men det är som det ä'r...
 
 
älskar dig över allt annat min älskade prins <3
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!