Tandvärk från helvetet

Tandvärk från helvetet är precis de jag har nu!!! Haft så ont sen igår och jag får ingen tandläkar tid förän kl 16 idag... Känns som jag kommer Vlida har knappt sovit på hela natten tryckt i mig så mycket smärtstillande att jag är helt spy färdig... Tandvärk är nog fan den värsta smärtan som finns , känner starkt att jag hade hällre legat i en förlossning just nu än att ha denna jävla tandvården... Jag har så ont att jag hade kunnat gråta ... Och har gråtit flera gånger om redan för den delen... Mitt huvud känns som det ska sprängas av smärta ...  Måtte dagen gå snabbt nu så jag kan komma iväg till tandläkaren och få tand jävel fixad 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!