Klipp klipp och en sjuk pojke

Gud vad jag har stressat idag. 
Först göra Lilleman i ordning och mig själv och lasta ner honom till Cicci, sedan bege sig iväg till skolan, kommer till skolan och ställer in mina saker i klassrummet går ut och tar en cigg, när jag sen kommer in har Någon jävel snott min låda med alla klämmorna :@ grrr skit arg :@ 

Men fick låna några klämmer så jag kunde sätta igång med arbetet !! Idag övade vi på korset och klipp teknik .. 
Klippte mig själv i fingret typ 13 gånger men det är lungt haha 

Men ja Lilleman är döds sjuk så det blev att sticka hem tidigt från skolan och hämta hem min prins och kurera honom!  Lagat mat och städat hsr jag hunnit med desutom... 

Nu ligger Lilleman och sover och jag ska snart sätta mig och fortsätta med klippningen på min docka !! 

 
Haha ser sjukt mysko ut att gå omkring med dockan i väskan haha 



Men den klagade iallafall inte när jag klippte, här ser håret snett ut men har precis börjar klippa så har inte klippt klart den raden än Hahha 

Men men nu blir det att åter gå till skolarbetet 

Hoppas ni alla har haft en underbar dag 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!