ombyggnad pågår fortfarande

Hej allihopa som ni ser håller jag fortfarande på med att göra om bloggen... jag tar lite då och då när jag orkar, så jag sitter inte hela natten som jag gjorde förr... Funkar inte att designa på det sättet längre utan jag får helt enkelt stå ut med att det tar mig längre tid att designa bloggen nu för tiden...
 
Milio är fruktansvärt sjuk och det är in och ut med läkare konstant också....
känns så jävla pissigt allt ihopa och som om inte det vore nog så gick ju självklart min telefon i sönder härom dagen också ... Men har en så underbar syster så får en ny telefon av henne :D
 
 
Milio hade någon dag då han mådde lite bättre förra veckan så jag bestämde mig för att vi skulle ut och promenra... och kommer ner på värnhem går in på coop och ska handla dricka till oss och såg att dom hade gravljus för 10kr 2pack... Utan att ett paket gick till kassan betalade för drickan och ljusen och sedan var det bara ner till kyrkogården... skrämmande de är nog närmre ett år sedan jag hälsade på Marre sist...
Måste bli bättre med det men när vi ändå var där så passade lilleman och jag på och tända ett ljus för honom och prata lite med honom..
 
 
Milio hade mycket att berätta för Marre och pratade på för fullt ::)
Efteråt gick vi ner till minneslunden och tände ett ljus för både mormor och morfar.. och sa godjul till dom ..
 
men men nu ska jag faktiskt försöka att sova lite här innan det blir en kaos natt igen...
lilleman sover knappt förstår ni så dom få tillfällena man har då man kan få sömn dom är guld värda..
 
men som sagt ser ni något som är konstigt på bloggen dont worry jag håller på för fullt att göra om bloggen :)
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!