Ju senare jag går upp ju tidigare är jag :S

Det är fAn konstigt helt ärligt !! 
När jag började skolan gick jag upp vid 6 tiden för att hinna göra frukost, göra både mig och Lilleman i ordning och lämna Milio på dagis, samt hinna i tid till skolan!!! Ändå var jag inte framme på skolan förrän kl var 08.50 ca och jag börjar 09.00... Den senaste veckan hR vi inte gått upp förrän klockan var 07.00 och jag är fan ta mig klar tidigare :S 

I morse gick vi upp 07.00 slängde i Milio en macka, på med kläderna på oss båda, packade väskorna och gav oss i väg!! Får en chock när jag kommer fram till dagis och ser att klockan är 07.45 :S alltså en kvart tidig på dagis ... Men men lämnade Lilleman tog bussen till
Skolan hoppar av bussen och klockan är 08.15 går inom Kaffe rosteriet och tar en kaffe och går sedan till skolan nu har jag suttit här på skolan sen klockan var 08.25 .. Asså hur går det ihopa? Att när jag går upp senare är jag framme hur tidigt som helst men när jAg går upp tidigare hinner jag knappt :S 

Men men nu sitter jag iallafall utanför skolan och väntar på att skolan ska öppna så jag kan gå in på lektion och sedan när kag slutat gå iväg till 24/7 och. Träna :) första träningen får se hur det går hehe ... 

Men men igår var vi iallafall ute på gården en stund och Milio och Liian hade super roligt och höll på och rulla en boll fram och tillbaka mellan varandra hela tiden :P 




Men men nu börjar jag snart så ska ta en cigg nu och dricka mitt kaffe 

Hörs kanske senare ilväll, hoppas alla får en bra dag :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!