Middag med mamma

Nu Hr äntligen min mamma kommit!! Hon kom igår och då var vi bara hemma i lägenheten och tittade påfinn och njöt sv varandras sällskap YES IM MOMMYS GIRL!! Saknat mamma jätte mycket så är super glad att jag får behålla henne här själv nu ett tag!!

Just nu sitter vi nere på shanty och ska äta min älskade chicken Bombay som jag bara ÄÄÄLLLSKAR!!


Men det var allt för denna gången nu ska jag vara social med min mamma <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sandra

Hej Natta.
Vill bara säga att jag är glad för din skull att du har flyttat till turkiet.. Efter allt du har gått igenom så förtjänar du verkligen att va där. Vet att vi inte har pratat på sjukt länge efter det som hände mellan oss men du ska veta att jag faktist tänker på dig och önskar dig allt gott. Va Stark natta saknaden kommer aldrig försvinna men man hittar ett sätt att leva med det. För det är det man måste. Han finns alltid hos dig det vet du. Har du hört om semmi förresten? Ta hand om dig!

Svar: Hej Sandra! nej prata har vi verkligen inte gjort po lenge med det varmer mig att du fortfarande bryr dig och att du tenker po mig.. har tenkt po dig en hel del ockso ska jag saga dig men vi pratade do nar marre dog och jag vet att du forsokte kontakta mig ett par gonger efter det for kaffe och so men jag var so inne i min sorg att det faktiskt ar forst sen jag kom tillbaka till turkiet som jag har borjat vara mig sjelv igen!men tack vi kan prata po facebook har lagt till dig dar igen...
Natalie

2012-07-07 | 22:00:52
http://misletras.blogg.se
sandra

Jag förstår natta jag hade gått under om jag va dig. Har själv haft det sjukt jobbigt så har vatt ganska uppe i mitt eget också.. jag accepterade nyss dig på fejjan =) hörs snart!

2012-08-03 | 20:34:04




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!